WOJENNA ODYSEJA ANTKA SREBRNEGO

poniedziałek, 9 lipca 2012

TORGAL w połowie

W mojej szufladzie leży kilka rozpoczętych projektów - są dobre i złe strony liczby mnogiej. Jednym z dobrych jest możliwość żonglowania stylami i wchodzenia w różne światy, co bardzo często pomaga unikać przestojów w pracy. Bywają dni, kiedy po kilku wytrzaskanych z automatu planszach, człowiek nie wie jak zabrać się za kolejną stronę, kadr, dymek... i wtedy bardzo pomocna jest właśnie taka gęsta szuflada - okazuje się, że rysowanie innego scenariusza przychodzi zdecydowanie łatwiej.

Jednym z rozpoczętych komiksów jest TORGAL - ZEMSTA DZIADKA - parodia, a właściwie kontynuacja parodii, która kilka lat temu ukazała się na łamach KGB. Pamiętam, że wówczas furorę zrobił hipopotam, rzucający hasłem mojej babci Jasi. Mam nadzieję, że teraz również będzie sporo momentów, które rozbawią czytelnika.


Historia zaplanowana jest na mniej więcej 20 stron b&w i startuje kadrem zamieszczonym powyżej. Na razie jestem na półmetku, można powiedzieć w momencie wpomnianego wyżej przestoju :) Jak i kiedy komiks się ukaże, tego nie wiem. Być może jako zinowy zeszycik, takie zbiorcze wydanie obu części. Zobaczymy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz