WOJENNA ODYSEJA ANTKA SREBRNEGO

środa, 2 marca 2016

JESTEM BOGIEM 3 - pierwsze plansze

W końcu ruszyłem z rysowaniem trzeciej części JESTEM BOGIEM. Scenariusz napisany (co widać na załączonym zdjęciu) - w większości, bo niektóre sceny, kadry i dialogi mam po prostu w głowie i prawdopodobnie przerzucę je bezpośrednio na plansze. Nie mam pojęcia jak pogodzę najbliższe zlecenia z robieniem dalszego ciągu perypetii Jana Zygfryda Reśniaka, ale bardzo bym chciał. Nucę sobie polski szlagier "Najtrudniejszy pierwszy krok..." i postaram się w kolejnych dniach wyciskać następne strony trzeciego odcinka.


Wiem natomiast na pewno, że mam już niemal gotowy materiał na zbiorek shortów JB - w ostatnich dwóch latach pojawiały się na różnych komiksowych łamach. Wraz z czterema kolejnymi krótkimi (1, 2, 4 i 7-planszową) opowiastkami, na które mam już scenariusze, stworzą ponad 40-stronicową publikację, osadzoną w świecie JB. Ale to na pewno po "trójce", teraz skupiam się na głównej historii.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz