WOJENNA ODYSEJA ANTKA SREBRNEGO

czwartek, 23 stycznia 2014

Mucha popsuła mi tekst!

Kilka dni temu skończyłem pisać tekst do nowego numeru KGB. Taki tekst-propozycję dla polskich wydawców. Co moim zdaniem warto byłoby wydać na naszym rynku i co powinno się sprzedać. Zachęcałem m.in. do sięgnięcia po tytuły Image (m.in. Sagę), które ostatnio bardzo ubogo jest reprezentowane w Polsce. No i będę musiał tekst zmieniać, bo Mucha ogłosiła swoje zapowiedzi na 2014 rok - grube, świetne, mocne zapowiedzi! Fajnie zebrał je Kuba Oleksak na Kolorowych Zeszytach, okraszając miniturami okładek, więc nie będę dublował.


Popsuła mi Mucha tekst, ale jestem z tego powodu bardzo zadowolony! Ja tam biorę niemal wszystko - najbardziej cieszą serie Chew i Saga, a zastanowiam się praktycznie tylko nad Get Jiro!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz