WOJENNA ODYSEJA ANTKA SREBRNEGO

wtorek, 20 sierpnia 2013

THE LAST OF US - bym zapomniał...

Jakiś czas temu napisałem dwa zdania o nowej produkcji Sony, skierowanej na platformę PS3 - Last of Us. Początek rozgrywki mnie nie zachwycił, ale z każdą kolejną godziną grania było zdecydowanie lepiej. Dlatego czuję się w obowiązku zweryfikować ówczesną opinię.
 
 
Klimat gry mocno wszedł na drogę znaną z Żywych Trupów Kirkmana, zrobiło się gęsto, emocjonalnie, świat przedstawiony jest w przekonywujący sposób, relacje bohaterów uciekają od prostolinijnych schematów. Wg mnie to najlepsza fabuła w grach, z którymi miałem do czynienia, zupełnie poważnie! Grafika wyśmienita (o czym już wspominałem).
 
Dla zainteresowanych gameplay z gierki (oczywiście przykładowy, nie mój):
 
 
Jeśli ktoś waha się pomiędzy zakupem PS3 a Xboxa (no wiem, wszyscy teraz czekają na next-geny...) to zachęcam do zakupu tej pierwszej konsoli - warto choćby dla takich produkcji jak The Last of Us (a są również Uncharted, Heavy Rain i niebawem dobrze zapowiadająca się Beyond Dwie Dusze - wszystko zgrabnie zlokalizowane, co dla mnie jest dużym plusem - poniżej trailer gry). 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz