WOJENNA ODYSEJA ANTKA SREBRNEGO

czwartek, 4 października 2012

E-GENERATION koncept okładki

Znów to mam! W momencie, gdy zawalony jestem robotą przeróżnej maści ciągnie mnie do robienia innych rysunkowych, komiksowych rzeczy. Właśnie wtedy najlepiej rysuje mi się moje autorskie projekty, wówczas kreski same się układają i sto pomysłów przychodzi do głowy. Tak właśnie powstał dziś szkic (i powstaje tusz :/) okładki do pasków E-Generation, o których wspominałem już na blogu.


No nic, trzeba będzie posiedzieć po nocach, żeby nie zawalić zleconej roboty. Wydaje mi się, że to taka cwana ucieczka od obowiązków, od pracy. Żeby nie móc sobie zarzucić, że się nie robi tego, co się powinno... no to mam wytłumaczenie - pracuję nad czymś innym. Świadomość, podświadomość, mój mózg chce mnie przechytrzyć... ciekawe.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz